19.12.13

dyipiz wedding : teaser ^_^




as salam..

Alhamdulillah, majlis walimatulurus Dian berjalan lancar dan alhamdulillah juga cuaca sangat baik walaupon musim monsun sedang melanda kawasan Pantai Timur.. Seminggu sebelum majlis memang kampung saya naik air, Mersing menjadi kawasan banjir paling teruk dalam negeri Johor.. 

Ok nak stori pasal majlis Dian tapi tunggu saya free sket ye, ni nak kena bekejar ke meeting pulak.. tapi sebelum tu kena shared gambar makcik buat kerja dulu hahahaha sebagai bukti saya tidak hanya pose cantik sahaja..


Makan2 selepas selesai majlis akad nikah hari Jumaat.. Saya takde amik gambar guna camera pon, gambar sikit2 guna iphone je (nak menunjukkan betapa bizinya saya membuat kerja) hehehe ni gambar dari camera gabak Kak Ninie.. Gambar banyak2 pada en photog lah so kena tunggu pengantin share..

Bye xoxo

Luv,

No comments: