17.9.13

Hola September : hari pertama......

assalamualaikum...

Hello semua.. rindu sangat2, lamanya tak membelog hehehehe

Saya dah masuk kerja semula, di tempat yang baru.. Actually masih di bahagian yang sama tapi unit berbeza, kesian kan kena tukar time cuti hehehe nasiblah nok, sape suh cuti lelame!!! 

Apa perasaan saya hari ni?!! Hmmmm a bit lemau tapi sebab kena masuk opis baru so terase seperti first time melapor diri pulak, dah la lama tak buat kerja kan so my superior cakap, "take ur time!!" hehehe opkos lah boss, i'll take my own sweet time... sampai tahun depan boleh tak? hahahaha.. Barang saya sangat banyak nk kena kemas, tak tau nak mula dari mana dulu.. So sebelum kepala serabut mengemas (belum serabut buat kerja lagi!!) kita membelog lah dulu ye ^_^

Rindu sangat kat Iman lah tapi lunch hour nanti saya balik rumah sebab nak amik Iskandar dr sekolah n hantar balik rumah so sempatlah susukan Iman.. Itu lah rutin harian yang baru nampaknya tapi tak tau lah sempat ke tak sebab di tempat baru ni kerjanya hari2 meeting.. Kaki sakit sebab dah lama tak pakai heels huhuhu...

Banyak lagi nak mengomel ni tapi saya kena kluar melawat kawasan dulu, nak berkenalan ngan staf2 baru hehehe

Ok, bye 

Luv,




No comments: