21.5.13

2nd Pregnancy : counting days...

as salam..

Salam pagi Selasa ^_^

Mengupdate blog dengan mood yang bercampur2, hehehe yang penting just nak bgtau saya masih belum beranak..

This week dah masuk 38wks, esok ada checkup lagi.. Last week masa checkup doc dah cakap baby already drops, so maknanya tunggu mase je dan get ready jelah walaupon beg nak gi hospital belum siap kemas lagi, well u know me, memang suka buat kerja last minute ^_^

Based on last week punya checkup baby dah 3.3kg, besar gak lah, so cukup full term nanti tak tau la berapa berat dia, hopefully senang la nak kluar.. Perut pon dah asik mengeras2 je ni, betul2 buat mummy cuak hahaha sebabnya saya tak berapa sure camne nak tau masa dah sampai nak beranak, sebab dulu masa Iskandar pergi serah diri untuk induce..

Bilik opis saya dah kemas cantik dah, sedia untuk ditinggalkan.. Kerja pon tengah dihabiskan sebaik mungkin, kalau nak habiskan semua memang tak boleh lah kan tapi hopefully orang yang kena menggantikan saya sementara nanti takdelah mengucap panjang tengok kerja terbengkalai yang panjang berjela hahaha...

Tapi saya macam sedeh plak sebab mak tak boleh datang jage saya masa dalam pantang.. Hubby cakap takpe dia boleh jage, hahhhh!! agak2 sape yang jage sape nanti yek, tapi nasib baiklah Dian masih free untuk temankan saya huhuhu banyak betul pengorbanan my lil sis ni ^_^ tak dapat bayangkan kalau dia dah kawen nanti, bukan mak je yang reluctant nak kasi dia kawen, saya pon same jugak agaknya, huarghhhh T_T dia masih adik saya yang kecil dan comel!!!

Ok dah, start nak merepek dah.. Nanti saya update lagi ye

Luv u all ^_^


Luv,

1 comment:

Irma Ruhani said...

Alahmdulillah ko dah selamat bersalin..tahniah yer another Izz in the house..
maid lari..mungkin ada hikmah disebaliknya..biasalah mereka2 ni..memang suka main lari2 kot...haha
Maid aku yg last pun lari...sebabnya ada boyfriend...tp aku puas hati sbb sebelum dia lari aku dah bergaduh besar dengan dia..