30.1.13

sijil cuti sakit yang comel untuk Iskandar..

as salam...

Happy Wednesday guys!! feeling better hahahaha apasal tetiba soalan tak relevan ni?!!

Takde apa sangat nak share cuma last monday masa sedang bercuti ganti hari thaipusam tapi hubby tak cuti so plannya saya dan izz duduk di rumah saje.. Bila bangun pagi tengok mata izz penuh dengan taik mata so saya membuat anggapan budak ni kena sakit mata, bila sms hubby dia suh bawak izz gi klinik..

So saya pon membawa anak bujang saya gi klinik walaupun bila dah dibersih2kan dan dah mandi dah macam ok pulak mata dia tu.. Bila doktor check cakap its too early nak detect which is dia kena eye infection or trauma (luka dalam mata kena apa2) so doktor kasi ubat mata je and suh datang semula if mata dia tak baik within one week, baiklah!!!

Bila saya tanya boleh tak izz pegi sekolah esoknya (selasa) terus doktor jawab, takpelah i kasi m.c... Ok sangat cute bila budak 4 tahun dah dapat sijil cuti sakit sendiri.. Hahaha rase cam nk tukar nama kat m.c tu ke nama saya je..

Lepas tu saya bawak izz gi jusco, makan2 n main2 kat playground lepas shopping barang dapur sikit.. Sebelum asar kami dah balik rumah semula.. 

tunggu turn jumpa doktor
m.c comel
upah ice cream sebab teman mummy shopping

Sekian cerita cuti thaipusam saya hahahaha...

Owhh semalam izz m.c dari pegi school ^_^

Luv,





No comments: