5.11.12

Weekday Gateway : Awana Kijal

as salam

Hello all my dearest!! Happy raining November ^_^

Pada semua housewives yang berkerjaya atau tidak, sila bersabar bila doing ur laundry, dengan weather yang macam ni, memang tertekan bila baju tak sempat nak kering dah hujan so jadilah ampaian haram dalam rumah dah macam rumah kongsi, hehehehe speaking from experience kah?!! Sape yang ada dryer tu memang patut bersyukur, so maybe for next budget screening perlu di masukkan item ini ye en. suami..

Ok, ini bukan cerita pasal laundry but budget untuk dryer please be consider ye sayang, hehe

Ini nak cerita pasal percutian saya dan Iskandar (hubby kerja) di Awana Kijal minggu lepas.. Seronok sangat bercuti tengah2 minggu bekerja, walaupun rase bersalah tapi kadang2 dapat time off dari opis sangatlah heaven.. So saya bercuti hari selasa, rabu dan khamis, jumaat masuk opis macam biasa hehehe tapi rase lemau sebab dah cuti lama sangat ^_^

Last time saya ikut hubby ke Kemaman rasenya masa Iskandar setahun, lepas tu walaupun sebulan sekali hubby ke sana tapi saya tak berkesempatan nak ikut... Anyway, nothing much yang berbeza cuma jadual bersama Iskandar dah makin padat sebab dia dah pandai demand nak mandi swimming pool lah, nak gi games room lah, nak jalan2 pantai lah.. Saya ikutkan je lah..

Gambar instagram.. Buat sand castle la kengkonon
 
Main pasir sampai satu badan berpasir..

Iskandar mandi swimming pool sambil mummy habiskan baca novel yang dah setahun beli ^_^

breakfast macam2, second morning makan nasi dagang, best2!!

Kedai ni sebelah kfc yang kami makan lunch, tempat saya jatuh sebab jalan tak tengok bawah hahahaha malu makcik!!

Ok guys, tu je.. Tetiba takde idea nak merepek hehehe.. Bye

Luv,


1 comment:

Carrie-Ma said...

Jap nak bayangkan macaman ko jatuh hehe