28.4.11

Boring - part 1

as salam..

hello uolls!! Meh la melayan saya yg keboringan ni.. Saya kat tawau airport ni, waiting for my flight kul 6 nnt tapi kul 4 dah terpacak kt airport.. Site meeting habis awal so takde idea nk buat ape dah.. Before lunch kt yassin curry house tadi, sempat dibawa ke rumah urut, hahaha mmg lawak!! For the sake of "killing the time" boleh plak kepten ni bagi idea buat reflexology kat kedai urut.. So saya layankan je, lgpon tukung urutnya pompuan cina so on je lah, cuma yg susahnya dia cuma blh berbahasa cina so saya depending on the kepten as a translator, tp translator pon fail bahasa ibunda sendiri, sabar je lah!!

Lepas lunch ingat nk memancing kt pasar tawau, tp malas pulak bila pikir nak mempacking segala.. So tersadai lah saya di sini dengan penuh keboringan, borak ngan tuan kepten ni asyik cite pasal fungshui je.. So saya pon buat2 lah busy menaip entry ni, haha sungguh keji!!

Alamak, dh sampai limit wording plak so i sambung next entry ya..

Luv,
HaNiE

--------------------------
HaNiE

1 comment:

mama_umar_maryam said...

kt tawau heaven seafood aku dgr, slmt bekeje sambil mengulor ;p