17.2.11

Dato yang menyakitkan hati!!!

Salam...

Saya agak moody hari ni, semua sebab kena marah dengan dato yang menyakitkan hati, siap tinggi2 kan suara, ingat saya ni pekak agaknya.. Dah la nak mintak kita tolong, tak boleh ke nak cakap baik2.. Saya ada dua tangan dan satu otak jer, banyak lagi kerja lain yang saya nak buat.. Sudahnya dari tadi saya mencari maklumat yang memang takde sebab nak "membantu" dato yang menyakitkan hati tu.. Orang sambut dia baik2 cuba jadi reasonable sikit, ingat saya makan gaji buta ke, ingat saya ni takde keje lain dah nak buat... Dah la isu tahun tok kaduk, sekarang baru terhegeh2.. Ye lah dulu tengah kayakan, setakat 3 juta tu buat2 lupa, sekarang bila dah sesak sibuk nak pressure orang settlekan.. Tapi macammana nak tolong kalau ko buat keje pon dah salah, takde agreement suka suki hati je nak take off project, bila tak jadi menyusahkan orang lain... Sakit kepala lah!!!! 

Lepas ni kalau dato yang menyakitkan hati tu datang, confirm saya tutup pintu.. Boleh blah lah!!!!


Luv,
 

No comments: