17.11.10

Salam Aidil Adha

Selamat Hari Raya Aidil Adha to all my readers and friends..

Masuk tahun ni dah 3 tahun saya beraya haji di perantauan, cehhh KL je pon!!! hehehe.. Saya cuma cuti hari ni je, esok dan lusa masuk opis semula sebab en. suami yang dah kehabisan cuti so tak dapat la kami balik kampung, balik Shah Alam je lah tu pon lepas semayang raya nanti.. Mak n abah pon beraya berdua je plus ngan Tomin sebab semua anak tak balik, kesian plak kat diorang lah... Nanti cuti panjang sikit kami balik ye!!!

Walaupon cuma raya haji tapi bila dengar takbir masih terasa sayu di hati T___T

Luv,

No comments: