7.9.10

Nak balik kampung la!!!!

Kena bermesyuarat secara paksarela di Putrajaya dikala orang ramai pulang ke kampung halaman bertemu keluarga terchenta untuk meyambut hari raya aidilfitri hari mulia adalah satu penyeksaan ye!!! (fuhhhh sila baca dengan satu nafas)
 
But, itu lah kehidupan kan... Banyak benda yang berlaku diluar batas perancangan kita... 

So esok saya akan mengagahkan diri untuk mendrivekan diri sendiri ke tempat yang asing untuk bertemu dengan manusia2 yang workaholic yang tak kesah pada orang lain yang kepingin untuk bercuti hora hora di hari raya...


Dan semoga encik boss akan melihat betapa gigih pekerjamu ini sanggup memikul tanggungjawab dikala insan lain seronok bercuti tanpa rasa bersalah... Silalah kasi saya award pekerja cemerlang ye!!! hehehe poyo 

Kepada my colleague yang sepatutnya hadir ke mesyuarat tapi memilih untuk bercuti menyebabkan saya terpaksa mengganti beliau, semoga anda berbahagia di samping keluarga terchenta walaupon kampung aku lagi jauh dari kampung hang!!!!


Dahlah, emo macam tak dapat balik raya plak, cheh!!!

Luv,
 

3 comments:

ninie's corner said...

kan ade satu ari lg sebelum raya... jln sure lengang punye...ye ke lengang???

dbalkis said...

haha..namanye pun ko bos kan??kene le gak berkerja hehe...t c eh, kalau on the way ke mana2 datangle kg aku raya keempat.raya ke4 shj ye..aku ni rasa instant je kat jb.5th raya dah balik kl

HaNiE said...

Kak Nie,

takde la lengang sgt pon, banyak jek keta lg kt KL ni..

Dayang,

Takde maknenya la boss pon, masih membuat keje kuli, saya yang menurut perintah kaedahnya kan!!!

aku maybe raya ke5 baru balik KL, nnt la contact2 ye.. rasenya nak ajak korang2 makan2 kot nnt, insyaallah