23.9.10

Entry Bergambar : Izz di Kampung

Lama tak update lah, tapi saya tak tak cukup masa.. So aci tak kalau update tampal gambar jek, hehehe.. Semua ni adalah aktiviti si kecil di kampung mummy dia...

Izz suka nak kluar rumah, seronok tengok rumput hijau agaknya, maklumlah rumah sendiri takde tanah kan.. So petang2 kami akan main ball n bubble kat depan rumah
Ikut atuk n nenek gi pasar cari ikan.. Ni muka belum mandi ni, elok2 kami nak kluar gi pasar, dia bangun plak so kena lah angkut skali...
Kegemaran Izz sekarang!!! Telur mainan 50 sen... Sanggup duk kat situ sampai mummynya mengalah nak masukkan duit 50 sen dalam mesin tu, sabar je la!!
Tengok ayam.. Ok2, agak jakun disitu ye!!
Basikal yang menjadi rebutan budak2 kecik dirumah...
Main bunga api.. Memang tak takut betul budak ni, kami pulak yang risau..
Mercun kegemaran.. Pop Pop... Sambil baling sambil mulut berbunyi pop pop...
Ini budak yang telah mencomotkan dinding umah atuk ngan kesan mercun pop pop.. ish ish

Luv,
 

1 comment:

mama_umar_maryam said...

hahaha izz,enjoy blk kg kan..