30.8.10

Sahur di Luar

Dah lama kami laki bini tak buat keje gila, sejak ada anak ni kami dah behave sket la, hehehe... Semalam, tetiba hubby kejut kul 3 pagi ajak gi sahur kat luar.. Punya la susah saya nak bukak mata tapi gagahkan jugak la diri sebab saya gak yang gatal2 kasi idea tu.. 

So kami keluar rumah lebih kurang kul 3.30 pagi, tinggalkan Izz tido sensorang dalam bilik tapi saya dah kejut n pesan kat Dian if Izz nangis, tengok2 kan lah walaupon sebenarnya Dian tak sedar langsung pon saya kejut dia...

muka tak siap kul 3 pagi, hahaha


Memula kami ingat nak makan kt mamak jek tapi tetiba saya rase cam nak makan McD Breakfast tu.. Ramai juga orang pagi2 ni sampai kedai mamak kat Setiawangsa full house so kami pon ke Ampang... Lepas recce2 tempat, lastly kami makan kat Yati Corner, saya makan bihun sup, tapi maybe sebab too early so my tummy tak boleh tolerated, makan sikit je.. 

menu sahur saya


Ingatkan nak tapau McD tapi rupanya McD breakfast start kul 6, sedeh la T__T


Pastu, hubby ajak lepak kat kedai Arab tapi saya punya mata punya la berat nak tido lagipon risaukan Izz kalau dia bangun nanti.. So kami pon balik rumah lebih kurang kul 5, sambung tido sampai pagi, heaven!!!! hehehe

Luv,
 

1 comment:

ninie's corner said...

belom penah sahur kt luar lg...k gak kalau sahur kt luar ek....