21.6.10

Selamat Hari Bapa

Hmmm sebelum diteruskan, saya nak menjawab soalan entri sebelum.... Saya balik kul 1.30 malam dan sambung presentation hari Ahad dari kul 9 sehingga 3 petang.... Begitula weekend ku yang sangat produktif, hua hua hua....

Anyway, saya nak mengucapkan SELAMAT HARI BAPA pada Che Mat tersayang (abah saya) dan En Izali tercinta (abah Izz Iskandar)

Hadiah Hari Bapa ialah, gambar father and son wearing Argentinas' jersey (by the way, my hubby actually kipas susah mati die hard fan Italy tapi beliau meramalkan Argentina akan juara World Cup this year) Well, we'll see ya but I don't care pon....

Abah dan Izz main bola (Izz sangat comel dan Abah sangat pelik dgn muka tetiba menjadi panjang)


Dimanakah Iskandar????


Ok, itu saja.... bye bye uolls.

Luv,

3 comments:

Insan Marhaen said...

salam taaruf. tak perasan pula bila Hari Bapa nih!

mama_umar_maryam said...

mar, sweet sgt adiah lukisan tu,huhuhu

HaNiE said...

insan marhaen,

terima kasih sebab singgah blog ni, macam nama i la, hehehe

zety,

erkkk sebenarnya dia sendiri yg bayar sebab masa tu aku sibuk nak beli penyapu kat the store, hehehe.. aku order je, dia bayar