26.4.10

Cerita Benar bulan April

Hi there, saya nak sambung membelog lagi ^_^

Cerita ini adalah cerita benar yang benar terjadi pada saya di bulan April ini;

1. Ada sorang Colonel yang sangat berlagak dan nak tunjuk power dia.. Seriously, kami bertikam lidah dan saya pun tak sangka saya boleh lawan orang macam tu sekali ganasnya.. Ayat yang paling tak boleh lupa "Colonel, saya ni kalau pakai paku, sama je dengan pangkat dengan Colonel, so tolong respect orang sikit.. Kalau tak puas hati lagi saya panggil one star saya" Sambil bercakap tu, tangan bergerak2 sambil tunjuk bahu.. Pastu saya panggil my lady boss yang sangat lemah lembut untuk menyelamatkan keadaan, hehehe rase macam kelakar sangat and benda tu sangat hot menjadi topik hangat di mana saja...

2. Bila penat dan bila ada orang tak boleh nak ikut simple order, saya jadi cepat marah... So sepanjang buat keje ada la beberapa kali saya naik angin dan beberapa orang yang kena marah dengan saya sampaikan my big boss macam tak percaya dengan saya saya marah-marah orang ni, diorang selalu cakap saya ni baik, lembut dan tak pandai marah tapi jangan buat makcik ni marah ye, terkojut korang nanti!!!!

3. Sepanjang beberapa hari di KLIA, saya dapat jumpa a few important peoples such as; menteri besar johor dan family, tan sri isa samad with his new wife bibi sharliza, tuan guru nik aziz dan lain-lain...

4. Bilik air dan kawasan sekitar kat special lounges KLIA berhantu, heheheh makcik cleaner yang bagitau, nasib baik dia cakap masa dah nak abis event, kalau tak mesti saya diselubungi misteri, ke bilik air pon asyik nak berteman.... Tapi bilik air kat special lounges itu sangat besar, bersih dan kemas, memang 1st class...

Luv,

1 comment:

mama_umar said...

heheh,mar,kdg klu rase mcm org dah nk pijak pale kite,we shud stand dan pertahan diri kite jugak ;)