11.3.10

Entry suka suki

Saya nak ke Sandakan hari ni, mengiringi Menteri buat lawatan, huhuhu macam hebat je tapi tak de sehebat mana pun sebab saya selalu kena tegur ngan Pak Menteri bab-bab kerja ni, hopefully semua berjalan ngan lancar, kang tak pasal-pasal kena tukar ke Petrajaya plak, bukan Putrajaya okeh! itu saya suka ^_^

So, Izz tido sama Abah malam ni ye, jangan nangis-nangis ye sayang!! Abah awak tak akan sedar punya... Esok Izz ada follow up ngan doc. Sharmila so Abah sorang la kena bawak budak chomel tu, tak susah pun janji bawak dia main kat playroom tu...

Oklah, jumpa lagi...

Luv,

No comments: